Režiserka
Meta Hočevar
Obisk
Parafraza/Nō igra/Jukio Mišima Handžo
Avtorica projekta Meta Hočevar
Prva slovenska uprizoritev
V koprodukciji s festivalom Wiener Festwochen 1997
Avtorica projekta Meta Hočevar
Prva slovenska uprizoritev
V koprodukciji s festivalom Wiener Festwochen 1997
Premiera
3. oktober 1997
Zgornji foyer
Lepa Hanako gre vsak dan na železniško postajo čakat moškega, ki ga ljubi in ki ga je zapustila. Zatočišče in dom je našla pri Kitsuko, Jitsuko je slikarka, samostojna ženska, in kot hči ni izpolnila pričakovanj svojih staršev. Jitsuko ne čaka ničesar. Obisk je igra o čakanju kot o obljubi sreče, ki je samo sebi zadostno, je igra o upanju, ki nazadnje ne potrebuje več izpolnitve. Čakanje postane ritual, impulz življenja. Yukio Mishima, rojen 14. 1925 v Tokiu, študiral pravo, l.1947 postal finančni uradnik. Po osmih mesecih pustil službo in se posvetil literature. L. 1984 je izšlo njegovo prvo prozno delo, ki so mu sledile gledališke igre, romani, potopisi in povesti. Med l. 1950 in 1955 so nastale njegove “nô igre”. V njih je Mishima na novo obudil prastaro obliko japonskega gledališča. Zahodni vplivi in azijske tradicije so se pod njegovo roko povezali v nove poetično-dramatične prizore. Mishiova umetnost je vzbudila občudovanje po vsem svetu. Vendar je zaradi naraščajoče nacionalistično-konzervativne napadalnosti svojih del in zaradi javnega uprizarjanje svojega življenja v očeh javnosti postal politično sporna osebnost. 25. novembra 1970 si je vzel življenje z napovedanim harakirijem.
Ustvarjalci
Igralska zasedba
Nagrade
Nagrada Veljka Maričića za najboljšo uprizoritev, Reka
Polona Juh – nagrada Sklada Staneta Severja 1997, tudi in predvsem za vlogo Hanako
Saša Pavček – nagrada Veljka Maričića za igro, Reka
Meta Hočevar – nagrada Veljka Maričića za scenografijo in kostumografijo, Reka
Festivali
1999
6. Hrvaški festival malih odrov Reka Hrvatski festival malih scena Rijeka
1998
33. Borštnikovo srečanje, Maribor
5. Primorski poletni festival, Koper