Dostopnost
Search
Close this search box.

Anton Pavlovič Čehov

Galeb

 

Režiser

Paolo Magelli

Premiera

7. december 2017

Trajanje:

165 minut, z odmorom

SNG Nova Gorica

Prevajalec Borut Kraševec
Dramaturginja Željka Udovičić Pleština
Lektor Srečko Fišer
Scenograf Lorenzo Banci
Kostumograf Leo Kulaš
Avtorja glasbe Ivanka Mazurkijević in Damir Martinović Mrle
Oblikovalec scenskih elementov Branko Drekonja
Oblikovalec svetlobe Samo Oblokar
Oblikovalka maske Tina Prpar
Asistentka scenografa Giulia Barni
Asistentka kostumografa Iris Kovačič
Koordinatorica projektaMartina Mrhar

Igrajo
Irina Nikolajevna Arkadina Ana Facchini
Konstantin Gavrilič Trepljev Nejc Cijan Garlatti
Pjotr Nikolajevič Sorin Brane Grubar
Nina Mihajlovna Zarečna Urška Taufer
Ilja Afanasjevič Šamrajev Gorazd Jakomini
Polina Andrejevna Helena Peršuh
Maša Arna Hadžialjević
Boris Aleksejevič Trigorin Matjaž Tribušon
Jevgenij Sergejevič Dorn Blaž Valič
Semjon Semjonovič Medvedenko Matija Rupel

Nastopajo tudi Ivanka Mazurkijević in Damir Martinović Mrle / Peter Harl in Taylor da Vinci (pes)

Dramsko besedilo Antona Pavloviča Čehova, ki je bilo v slovenskem prevodu doslej znano kot Utva, se dogaja na podeželskem posestvu, kjer poskuša sin slavne igralke Irine Arkadine uprizoriti svojo igro, ki naj bi bila nekaj povsem novega. Ob spodletelem umetniškem dogodku se začnejo razkrivati različna hrepenenja in izrisovati ljubezenski trikotniki znotraj zbrane družbe. Poželenja in ljubosumje, banalnost slavnih in malodušje neuspešnih ter vseprežemajoči egoizem v mojstrsko izpisani igri velikega ruskega dramatika je na oder postavil svetovno uveljavljeni režiser Paolo Magelli. Mnogi se strinjajo, da je slovensko občinstvo redko deležno tako domišljene in odlične postavitve Čehova. Na podeželskem posestvu ob jezeru se v zbrani družbi vrstijo dialogi, polni besednih obračunavanj, spogledovanja in polemiziranja o umetnosti.

»Oder na odru se razpre v razglednico z motivom Genove kot nekakšnim mediteranskim idealom toplih in brezkrvnih krajev, naokoli pa bori s prerezanimi vrhovi, brez možnosti rasti v višino. Kot močna metafora tistega, kar se bo zgodilo ob istem času čez dve leti, ne kot farsa, ne kot lahkoten posmeh ambicijam ujetih na podeželju in obsojenih na obrobnost in nepomembnost, temveč kot tragedija.«
Matej Bogataj, Delo

Predstava z angleškimi nadnapisi.

Po predstavi bo na ploščadi pred Dramo pogovor z ustvarjalci, ki ga bosta vodila Nik Škrlec in Luka Marcen.

Zapri